پروژه ها
اجرای خود ارزیابی و تدوین نقشه راه تعالی مدیریت دارایی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران
کارفرما | شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران |
زمان پروژه | از سال 1395 تا سال 1396 |
معرفی پروژه:
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بعنوان یکی از چهار شرکت زیر مجموعه وزارت نفت در سال 1307 هجری شمسی(1928میلادی) تأسیس شده و بیش از 80 سال است که در امر تأمین، ذخیره و توزیع فراورده های نفتی در سطح کشور فعالیت دارد. این شرکت دارای بیش از 6243 نفر پرسنل رسمی و حدود 10 هزار نفر پرسنل غیر رسمی می باشد.
دپارتمانهای عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران شامل موارد ذیل می باشد :
- 37 منطقه ( عمدتا در مراکز استان ها)
- 232 ناحیه ( عمدتا در مراکز شهرستان ها)
- 99 انبار ذخیره سازی با ظرفيت بيش از 12/5 ميليارد ليتر
- 3742 جایگاه عرضه ی فرآورده های نفتی
- 2320 جایگاه عرضه ی گاز طبیعی فشرده (CNG)
- 50 مرکز سوخت گیری هواپیمایی
- 12000دستگاه نفتکش و گازکش برای حمل فرآورده های نفتی و گاز مایع
- تأسیسات ذخیره سازی چهار فرآورده ی عمده با ظرفیت 12/7 میلیارد لیتر
پیرو ابلاغ نظامنامه وزارت نفت، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ضمن برگزاری مناقصه "طرح ریزی اجرای فرآیند خود ارزیابی و تدوین نقشه راه تعالی دارائی های فیزیکی" و عقد قرارداد پروژه با شرکت گروه مهندسین مشاور ایتسن این مهم را در مجموعه خود آغاز نمود و متعاقبا دپارتمان نگهداری و تعمیرات و مدیریت دارایی های فیزیکی گروه مهندسین مشاور ایتسن نیز با بهرهگیری از کادر متخصص و با تجربه، اقدام به اجرای پروژه مذکورنمود که نتایج حاصله به ازای هر منطقه یک گزارش، تقدیم کارفرمای محترم می گردد.