پروژه ها

اجرای خود ارزیابی و تدوین نقشه راه تعالی مدیریت دارایی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران

کارفرما شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران
زمان پروژه از سال 1395 تا سال 1396

 

 

 

معرفی پروژه:

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران بعنوان یکی از چهار شرکت زیر مجموعه وزارت نفت در سال 1307 هجری شمسی(1928میلادی) تأسیس شده و بیش از 80 سال است که در امر تأمین، ذخیره و توزیع فراورده های نفتی در سطح کشور فعالیت دارد. این شرکت دارای بیش از 6243 نفر پرسنل رسمی و حدود 10 هزار نفر پرسنل غیر رسمی می باشد.

دپارتمانهای عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران شامل موارد ذیل می باشد :

  • 37 منطقه ( عمدتا در مراکز استان ها)
  • 232 ناحیه ( عمدتا در مراکز شهرستان ها)
  • 99 انبار ذخیره سازی با ظرفيت بيش از 12/5 ميليارد ليتر
  • 3742 جایگاه عرضه ی فرآورده های نفتی
  • 2320 جایگاه عرضه ی گاز طبیعی فشرده (CNG)
  • 50 مرکز سوخت گیری هواپیمایی
  • 12000دستگاه نفتکش و گازکش برای حمل فرآورده های نفتی و گاز مایع
  • تأسیسات ذخیره سازی چهار فرآورده ی عمده با ظرفیت 12/7 میلیارد لیتر

 پیرو ابلاغ نظامنامه وزارت نفت، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ضمن برگزاری مناقصه "طرح ریزی اجرای فرآیند خود ارزیابی و تدوین نقشه راه تعالی دارائی های فیزیکی" و عقد قرارداد پروژه با شرکت گروه مهندسین مشاور ایتسن این مهم را در مجموعه خود آغاز نمود و متعاقبا دپارتمان نگهداری و تعمیرات و مدیریت دارایی های فیزیکی گروه مهندسین مشاور ایتسن نیز با بهره‌گیری از کادر متخصص و با تجربه، اقدام به اجرای پروژه مذکورنمود که نتایج حاصله به ازای هر منطقه یک گزارش، تقدیم کارفرمای محترم می گردد.